Πολιτική επιστροφών-Ακυρώσεων

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΑΛΛΑΓΩΝ

ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ- ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Μπορείτε να προβείτε σε επιστροφή με σκοπό την αλλαγή του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του.

Είναι απαραίτητο να μας ειδοποιήσετε πρώτα τηλεφωνικά είτε με mail για την πρόθεσή σας να αλλαχθεί το προϊόν   και να καταγραφεί το αίτημά σας ώστε κανονίσουμε από κοινού  τα περαιτέρω.

Μπορείτε ακόμη να  συμπληρώσετε ηλεκτρονικά εδώ την σχετική φόρμα επιστροφής – υπαναχώρησης.

Προσοχή: Η επιστροφή για αλλαγή γίνεται δεκτή μόνο όταν το προϊόν είναι στην αρχική του μορφή ( είναι μέσα στη συσκευασία ,όπως ακριβώς παραδόθηκε. Δεν θα πρέπει να έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του, αφαιρεθεί τα καρτελάκια, να έχει πλυθεί, μεταποιηθεί ή φθαρεί και να περιλαμβάνει όλα τα επιπλέον αξεσουάρ που το συνοδεύουν.

Στην περίπτωση αλλαγής του προϊόντος με άλλο λόγω αλλαγής γνώμης του πελάτη, τα έξοδα  επαναποστολής  βαρύνουν τον πελάτη .

Η διαδικασία της επιστροφής γίνεται μόνο με την ίδια μεταφορική  που εστάλη αρχικά το προϊόν εκτός κι αν ζητηθεί άλλη μεταφορική από τον πελάτη οπότε  η δαπάνη επιστροφής βαρύνει τον πελάτη.

Εάν προκύψει διαφορά τιμής μεταξύ του δεύτερου και πρώτου προϊόντος  το ποσό αυτό θα καταβληθεί είτε με κατάθεση στον λογαριασμό μας είτε με μετρητά στο χώρο μας.

Αρχικά όμως ,θα πρέπει να έχει προηγηθεί η επιστροφή του προϊόντος από τον πελάτη (εντός 14 ημερών)  και μετά θα προβούμε σε διαδικασία άμεσης αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 

Μπορείτε να προβείτε σε επιστροφή του προϊόντος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του.

Είναι απαραίτητο να μας ειδοποιήσετε πρώτα τηλεφωνικά είτε με mail για την πρόθεσή σας να επιστραφεί το προϊόν και να μας αναφέρετε τον λόγο,   ώστε να καταγραφεί το αίτημά σας ώστε κανονίσουμε από κοινού  τα περαιτέρω δηλαδή την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων.

Μπορείτε ακόμη να  συμπληρώσετε ηλεκτρονικά εδώ την σχετική φόρμα επιστροφής – υπαναχώρησης.

 ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΌΝΤΩΝ 

Σε περίπτωση που προϊόν παραληφθεί ελαττωματικό ή φθαρμένο, κάνετε τα εξής:

Μας ενημερώνετε εγγράφως  με mail ,εντός 3 ημερών,  μέσω της φόρμας επιστροφής στην ιστοσελίδα μας εδώ   ή τηλεφωνικά  περιγράφοντας μας αναλυτικά το πρόβλημα ώστε να γίνει άμεση αντικατάσταση και κατόπιν μας επιστρέφετε το προιόν , το παραλαμβάνουμε .Αυτή η διαδικασία πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών από την αγορά του προιόντος. Στη συνέχεια ακολουθεί η άμεση αντικατάστασή του ή η επισκευή του ή η επιστροφή χρημάτων σας.   

Με το πέρας του διαστήματος των 14 ημερών,  οποιαδήποτε, επιστροφή, αντικατάσταση ή επισκευή προϊόντος γίνεται σύμφωνα με τους όρους εγγύησης του εκάστοτε προϊόντος.

Η 10pm.gr εγγυάται την άμεση επιστροφή ολόκληρου του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε από  τον αγοραστή εντός 14 ημερών (αφού έχει λάβει το επιστρεφόμενο προϊόν μέσα σε αυτές τις 14 ημέρες από την αγορά του) συμπεριλαμβανομένης και της δαπάνης των μεταφορικών  και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν παραλήφθηκε από εμάς στην πρέπουσα κατάσταση όπως περιγράφεται πιο πάνω ή αποδείχθηκε ελαττωματικό κατά την παραδοσή του.

ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Εάν το εμπόρευμα που παραλάβατε δεν είναι αυτό που παραγγείλατε   θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε άμεσα, εντός 3 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος είτε τηλεφωνικά είτε με email. Έπειτα, μας επιστρέφετε το προϊόν εντός 14 ημερών από την αγορά του και κατόπιν ελέγχου και διαπίστωσης λάθους, φροντίζουμε άμεσα για την αντικατάστασή του ή την επιστροφή του ποσού που καταβλήθηκε για την αγορά του, συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών.

Είναι σημαντικό να εξασφαλιστεί  η  ασφαλής μεταφορά του προϊόντος προς εμάς ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής/αλλαγής του.

 ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση που θέλετε για οποιοδήποτε λόγο να ακυρώσετε μια παραγγελία που δεν έχετε παραλάβει ακόμη, αυτό είναι εφικτό να γίνει μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την καταχώρηση της παραγγελίας σας και εντός εργασίμων ωρών του καταστήματός μας ώστε να γίνουν έγκαιρα οι απαραίτητες διαδικασίες ακύρωσης, ιδιαίτερα εάν έχετε προκαταβάλει το ποσό της παραγγελίας.  Για να γίνει αυτό θα χρειαστεί:

– Είτε ένα ενημερωτικό email στην διεύθυνση orders@10pm.gr και κατόπιν τηλεφωνικής μας επικοινωνίας θα διευθετηθούν τα περαιτέρω.

ή  ένα τηλεφώνημα στο 2111176041 κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος και έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ιδιαίτερα εάν έχετε προκαταβάλει το ποσό της παραγγελίας.

Σε κάθε περίπτωση είμαστε διατεθειμένοι να επεξεργαστούμε οποιοδήποτε αίτημά σας με γνώμονα την εξυπηρέτησή σας .

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ  ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

  1. Επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές αν προηγουμένως ο πελάτης δεν έχει ενημερώσει για την πρόθεσή του να επιστρέψει το προϊόν και αν αυτή συμβεί με τον πέρας των 14 ημερών που ορίζεται από την νομοθεσία.
  2. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται άρτια, στην κατάσταση που έχουν παραληφθεί από εσάς , χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς φθορές εξωτερικά εκτός κι αν το παραλάβατε ήδη ελαττωματικό.  Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται με χρέωση παραλήπτη.