Χρήσιμες πληροφορίες

Χρήσιμες πληροφορίες για τις παραγγελίες σας

Οι πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο παράδοσης αναφέρονται σε κάθε προϊόν και σύμφωνα με την δυνατότητα χρονικής παράδοσης. Οι παραγγελίες που δίνονται μετά τις 14.00 ο χρόνος επεξεργασίας τους ξεκινάει από την επόμενη εργάσιμη ημέρα. 

Την κατάσταση της παραγγελίας μπορείτε επίσης να ελέγχετε με την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα μας. Στους  χρόνους  παράδοσης των παραγγελιών δεν συμπεριλαμβάνονται τα Σάββατα, οι Κυριακές και οι αργίες.

Συνεργαζόμαστε με αξιόπιστους ταχυμεταφορείς όπως η Acs , Ups, Dhl, Speedex, Γενική ταχυδρομική.

Στην περίπτωση πληρωμής με κατάθεση, ο χρόνος  επεξεργασίας της παραγγελίας ορίζεται μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης στον λογαριασμό μας. Εάν η κατάθεση γίνει από άλλη τράπεζα τότε η κατάθεση θα φανεί στον λογαριασμό μας συνήθως μετά από 24 ώρες και τότε θα ξεκινήσει η επεξεργασία της εκτός κι αν μας στείλετε στο orders@gmail.com το αποδεικτικό της κατάθεσης.

Αν η κατάθεση δεν πραγματοποιηθεί εντός 5 εργ. ημερών τότε η παραγγελία ακυρώνεται  και υπάρχει δυνατότητα επαναυποβολής της σε περίπτωση που το/τα προϊόντα εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα.  Για κάθε στάδιο της εκτέλεσης (όπως στην περίπτωση της καθυστέρησης), ενημερώνουμε στέλνοντας e-mail ή και τηλεφωνικά.

Κατά την ενημέρωσή σας, υπάρχουν συνήθως οι εξής αναφορές για μια παραγγελία:

 Σε διεκπεραίωση – Έχουμε λάβει την παραγγελία . Σε περίπτωση κατάθεσης θα βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής μέχρι να επιβεβαιωθεί η πληρωμή και να ξεκινήσει η επεξεργασία.

Αναμένουμε την παραλαβή του – Το προϊόν εισάγεται για εσάς από εξωτερική αποθήκη. Ο χρόνος παραλαβής από την συνεργαζόμενη αποθήκη είναι συνήθως 5 εργ. ημέρες . Για τα λευκά είδη που δεν βρίσκονται άμεσα διαθέσιμα στην αποθήκη μας είναι συνήθως ως 8 εργ. ημέρες. ( Δεν λογίζονται οι αργίες & τα Σαβ/κα και δυσπρόσιτες περιοχές όπου εκεί θα υπάρξει μία μέση καθυστέρηση 1-3 ημερών από την εταιρία ταχυμεταφορών.  Τυχόν καθυστερήσεις στις παραδόσεις δύναται να συμβούν σε περίοδους φόρτου εργασίας όπως οι γιορτές, περιόδους εκπτώσεων ή άλλα κωλύματα κ.λπ. ) 

Εκτίμηση χρόνου παράδοσης– Εκτίμηση ημερομηνίας παράδοσης του δέματος σε εσάς.

Η παραγγελία ολοκληρώθηκε– Η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί , παραδόθηκε στην Courier και έλαβε αριθμό αποστολής ο οποίος αναφέρεται στο μήνυμα.

Ακυρώθηκε– η παραγγελία ακυρώθηκε λόγω μη πληρωμής ή ακύρωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κατόπιν συμπλήρωσης του  ηλεκτρονικού έντυπου αίτησης υπαναχώρησης. Αν αλλάξετε γνώμη, επικοινωνήστε με το γραφείο εξυπηρέτησης. Σε κάθε περίπτωση η παραγγελία θα επαναυποβληθεί.

Επιστράφηκε– Η επιστροφή θα ελεγχθεί και εφόσον το προϊόν είναι στην πρέπουσα κατάσταση  θα σας επιστραφούν τα χρήματά σας μέσα σε 14 ημέρες το αργότερο από την ημερομηνία υπαναχώρησης.

Επιστροφή χρημάτων– Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιήθηκε με επιτυχία.

Μη παραλαβή δέματος– το δέμα σας έχει επιστραφεί σε εμάς. Επικοινωνία με το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών.